Fix hogy ez FIXI

2010.02.07. 13:20

HELLO MINDENKI!!

Mivel igen nagy fordulaton pörög a tél a bicos ember a paripát kevésbé tudja használni ezért mit tesz? Szépítgeti azt. Én is így tettem és ezt az alkalmat megragadva kicsit be is mutatnám a másik bicom azaz a veretőmet.
A bringát még cirka két éve raktam össze azóta persze sok átalakuláson ment keresztül. Nem szeretnélek hosszú alkatrész felsorolással untatni kedves olvasót ezért csak azokat a dolgokat írom le ami érdekes lehet.
A bringa alapja egy német cég váza neve Hercules. Leginkább magas emberkéknek ajánlanám mert egy hosszú és testes vázról van szó, úgyhogy nem vagyok hely szűkében. A kiálló vackok(lásd féktüske bódenvezetők stb...) már az első körben az enyészeté lettek mert így azért letisztultabb az összkép valljuk be. A villát egy 26”-os montiból szedtem ki így jó alacsony és könnyű is. A féktüskét természetesen eltüntettem...
A stucni is montis csupán annyi az érdekessége hogy fejjel lefelé raktam be szintén az alacsonyabb vezérlés miatt. Így jobban fordul a gép.
Az első kerék radiális fűzésű, az agy tőcsavarosra lett átalakítva egy kevés esztergályos melóval. Fixi bicorol van szó amit a racsni lehegesztésével sikerült elérni. Nem a legszebb megoldás de a célnak megfelel és úgy is le lesz cserélve...Az áttétel 38x18 amire joggal mondható hogy pörgős egy városi verdához de legalább lejtőn lefele se jön zavarba az ember... Elöl hátul Continental Ultra Sport gumit használok amit mindenkinek nagyon tudok ajánlani mert jól tapad és a vizet is fantasztikusan jól elvezetni.
Pedálnál én a műanyagra esküszöm és ha még valamilyen klipszet is rá tudtok gyógyítani akkor szerintem az a non plus ultra.
A bringa az ünnepek után lett festve innen a kis karácsonyos, mikulásos, adventes beütése... Szeretem a karácsonyt úgyhogy ezt nézzétek el nekem...
Na szép napot!!!

Írta: Zéé 

nagyobb képnagyobb kép
nagyobb képnagyobb kép

 

A bejegyzés trackback címe:

https://xeleven.blog.hu/api/trackback/id/tr21736294

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása