Sziasztok üdv mindenkinek!

A legutóbb említettem, hogy voltam kint egy jót deszkázni, a múlt héten. Nos ahogy terveztem ezt most hétvégén megismételtem. Amint azt a cím is mutatja ezt nem veszem egy kalap alá a normál edzésekkel. Alapvetőleg nem is lehet össze hasonlítani a kettőt, mégis ha nem kezdem el ezt a távolság és idő alapú edzést, akkor egy ilyen napot nem tudtam volna letolni az biztos. Régebben persze ezt nem vettem volna észre, amikor még szinte minden nap kijártam deszkázni. De most hogy pl közlekedésre már inkább az autót használom és a sport kevéssé teszi ki a mindennapjaimat így érezhető lett volna a külömbség. Sőt éreztem is! Annak ellenére, hogy már három hete csinálom a deszkás edzést. Ez a nap megmutatta, hogy még nem lehet hátra dőlni. Persze ezt semmi képp ne vegyétek negatív dolognak. Én is pozitívan állok hozzá, mert ugyan estére sok helyen fájt, de nagyon jó nap volt. Ja és ahogy a srácoknak szoktam mondani akiket tanítok boardozni: Akkor jó ha fáj, legalább érzed hogy élsz! Nade nézzük, hogy miért is volt jó ez a nap. Ugorjunk is rögtön az elejére! 
          Ébredés után elég nehezen szedtem össze magam. Biztos tudjátok, hogy milyen amikor azt érzitek, már nap elején, hogy kár is volt felkelni úgy sincs kedvem semmihez. Ezzel az érzéssel töltöttem a nap első részét. Jöttem mentem a lakásban -Jajj ezt is kéne csinálni meg azt is de fa..om! Aztán szerintem mint a legtöbbünknek egy ilyen napon, a gép elött sikerült megállapodnom. Átadtam magam a youtube világának. Szerencsére némi idő elteltével egy nagyon jó kis bicós videónál kötöttem ki. Annyira sikerült motiválnia, hogy seggbe rugtam magam és szinte gondolkodás nélkül deszka fel kocsiba be azt gyerünk. A Campónától nem messze álltam meg. Mint szinte mindenhol ahol mostanában járok itt is útfelbontások tömkelege van, de most úgy voltam vele, kivételesen kapóra jön. Egy kisseb streeteléshez ideális helyszín, van padka, kis szintkülömbségek és forgalom elől elzárt területek. Az indulás elött megnézett videó motivációja még mindíg megvolt, így el is képzeltem, hogy milyen trükköket akarok beadni és valamiért úgy voltam vele, hogy ezek majd elsőre menni is fognak. Hát nem. Kicsit megint rá kellet jönnöm, kihagytam azért pár évet. Aztán kitaláltam egy jó kis trükk sorozatot, ami majd milyen jól néz ki videón, legalábbis ezt gondoltam. Jó pár próbálkozás után de sikerült mindent beadni amit elterveztem. Ez nagyon király érzés volt. A videót amúgy meg is csináltam nemsokára majd kiteszem facebook ra. Addíg is egy fotót beszúrok ide:foto1.jpg
Összeségében nagyon jó kis napot zártam. Örültem a beadott trüköknek. Valószinüleg csinálok még ilyet. 

Köszönöm a megtisztelő figyelmet. Sziasztok! 

A bejegyzés trackback címe:

https://xeleven.blog.hu/api/trackback/id/tr6614931882

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása