Sziasztok üdv mindekinek!

Az előző részben szó esett a gyomnövények elleni harcról és részben érintettünk egy két dolgot ami kell ahoz, hogy egy dirtpark jól tudjon üzemelni. Zárójelben jegyezem meg, hogy úgy tűnik a gyomirtós módszer kellően hatékonynak bizonyul ahhoz, hogy a fűkaszáláson kívül mássál is tudjak foglalkozni. Ennek hála úgy néz ki, idén megint fejlődik egy kicsit a pálya. 
          A hétvégén voltam is kint és 6 órát azzal töltöttem, hogy talicskáztam a földet egyik kupacról a másikra. Ez ebben a megfogalmazásban elég értelmetlen dolognak tűnik és be kell valjam, időnként éreztem is úgy, hogy tök értelmetlen amit csinálok. Persze nem az! Még egy rövid gondolatot had szúrjak ben ide ami ebben a röpke hat órában jutott az eszembe, aztán elmondom, miért is van értelme ezt a rengeteg földet megmozgatni és formálgatni. Szóval egy fura gondolatom vagy érzesem támad miközben töltögettem a talicskát, mégpedig az, hogy én ezt már csináltam régebben is. Ugye amit említettem már, hogy sas hegyen nagyon sokat ástam. Olyan érzés volt mintha kicsit vissza mentem volna az időben és újra középiskolás lennék és ez lenne a legfontosabb dolog hogy jó legyen az ugrató és tudjak gyakorolni. Ezután jött csak a még furább gondolat ami rövid időre el is keserített, talán egy kicsit. Már nem vagyok középiskolás és baromira nem ez kéne legyen a legfontosabb. Felnőtt ember vagyok aki dolgozni jár és nem a suli mellé mint régen, számlákat kell fizetni, autót fent tartani stb. Talán erre mondják, "van aki sose nő fel". Na és akkor itt kanyarodnék vissza arra, miért is érdemes ennyit izzadni a talicska mögött. Azért mert utána látom hogy mien irgalmatlan tempóban tudnak fejlődni a srácok akik használják ezeket az ugratókat és, hogy ez nekik legalább olyan jó érzés mint régen nekem volt. Tényleg kevés olyan jó érzés van mint amikor az ember bead egy nehezebb trükköt és hibátlanul landol. 
          Röviden megemlíteném még itt azt is, hogy a F.H.N.K. sorozat nem ált le és mégy csinálom a deszkás edzést csak ritkábban mivel most kicsit rá kellet feküdni a pálya karbantartásra és az elég sok időt és energiát vesz el. 
          Térjünk is vissza az xeleven dirtparkra. Még egy fontos tényező van ami persze nem csak a dirtparkokra igaz hanem mindenre legyen az bolt, kávézó, akármi. Ez az elhelyezkedés. A mi esetünkben ez nem túl szerencsés, mert sajnos elég messze vagyunk budapestől és tömegközlekedéssel sem a legkönnyeb eljutni hozzánk. Ezért van az, hogy még nagyon kevesen járnak a pályára. Egy barátom mondta, ha ez a dirpark valahol bent lenne a városban könnyen megközelíthető helyen akkor már sokan járnának ide. Szerintem félig csak megnyugtatásból mondta de van benne igazság. Az ember könnyebben el megy valahova egy kicsit sportolni ha az nem esik ki a komfortzónájából. Ahoz viszont, hogy messzebb lévő helyre is felkerekedjen, annak a pályának tudni kell adni valami pluszt. Ezt a plusz nehéz és időigényes megvalósítani, de úgy érzem hogy közelítünk felé. Ugyanis a hétvégen nem csak ugrató épült, de a szivacsgödör helye is fixálódott és az épités folyamata is elindult. 
         Ezzel a jóhírrel búcsuzom egyelőre, hamarosan jelentkezem. Remélem tetszett a cikk, ha igen dobjatok egy like ot, kövessetek facebookon és instán, ha pedig úgy éreznétek hogy tudnátok segíteni a munkánk akkor a patreon oldalunkon ezt megtehetitek. 

Köszönöm a megtisztelő figyelmet sziasztok!

A bejegyzés trackback címe:

https://xeleven.blog.hu/api/trackback/id/tr2314985450

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása