Sziasztok üdv mindenkinek!

Jelentem hétfőn belekezdtem a harmadik edzéses hétbe, de még mielöt szó esne erről el kell mondjam, hogy a múlthéten szombaton sikerült egy grátisz napot beiktatni. Így négyszer is kint voltam boardozni. Ez a szombati alkalom nem is igazán edzés volt, hanem inkább egy jó kis streetelés, vagy inkább egy laza gurulás. Nem mértem le de kb 8-10 km mehettem. Közben nézegettem a helyeket, hogy hátha látok egy-egy jó spotot. Egyet találtam is ami mellett nem tudtam úgy elmenni, hogy ne próbáljak rá valamilyen trükkre. Ez a spot egy hatos lépcső volt, jó hosszú ráfutási lehetőséggel. Be kell valjam, hogy nem voltam biztos abban, hogy tudok elég hosszút ugrani. Tudom, hogy a hat lépcső nem sok de egy patkárol is rég ugrottam le nem, hogy több lépcső magasságból. Najó ez a patkás dolog talán kicsit tulzás, de a lényeget értitek. Végül persze rá próbáltam és minden zökkenő mentesen sikerült is. Ezt az egészet fel is vettem, de sajnos az az egy felvétel amin az urás volt azt nem mentette le a kamera, én meg ott helyben nem ellenőriztem hogy jól sikerült e a felvétel. Hiba volt. Ezt leszámítva nagyon jó nap volt és biztos, hogy majd szeretném megismételni, főleg hogy újra vegyem a lépcsős trükköt.  
        Na de térjünk vissza erre a hétre. Hétfőn belevágtam az eddzésbe méghozzá pár újítással. Ugyebár azt a múltkor említettem, hogy a rendesen felfújt kerekeknek köszönhetően gyorsabb lettem, ezért többet kell guruljak ahoz, hogy meglegyen a 20 perces edzési idő. Ezt most be is tartottam és így már több mint 5 kilómétert megyek egy alkalommal. A másik újdonság amit bevezettem az ez: 11.jpg A deszkán egyensújozvan kb 10 percet erősítek. Ennek köszönhetően a teljes edzésre fordított idő már több mint fél óra. Ami még mindig kevesebb mint az ideális, de a kezdeti 14 perchez képest már egész jó. 
     Eddíg a héten kétszer voltam kint és most amikor befejezem ez a cikket indulok a harmadik körre, így ezen a héten is sikerül teljesíteni a 3 alkalmat. Ennek a rendszerességnek köszönhetően egyébként már elkezdetem észrevenni változásokat, de erről majd legközelebb írok. 

Köszönöm a megtisztelő figyelmet hamarosan újra jelentkezem. Szevasztok!

A bejegyzés trackback címe:

https://xeleven.blog.hu/api/trackback/id/tr10014926102

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása