Sziasztok üdv mindenkinek!

A cimben olvasható F.h.n.k. rövidítés a Futás helyett négy kerék rövidítése, ezentúl így fogom kezdeni azoknak a cikkeknek a címét amiben majd a boardos edzésekről olvashattok. 
          Szóval ez volt a negyedik hét amitóta elkezdtem ezt az edés formát csinálni. Be kell valjam töredelmesen, hogy most csak egyszer voltam kint gurulni. Tudnék rengeteg kifogást, hogy miert nem mentem többször, de ezt most hadjuk. Ez az egy alkalom szombaton volt, amikor már sejtettem hogy sehogy se lesz meg a 3 nap ezért elhatároztam, hosszabb távra megyek. Eddig úgy csináltam, hogy oda vissza ugyan azon az úton mentem, most viszont szerettem volna egy kört megtenni. Rá is néztem gyorsan térképen, hogy ez lehetséges e, ha ugyan arra indulok el amerre szoktam. Találtam is egy útvonalat bár voltak fenntartásaim, mivel visszafele a szántóföldek között vezetett az út. Úgy voltam vele, hogy végülis terep deszkám van! Kelet felé eléggé be volt borulva ezért úgy határoztam, az erősítést majd megcsinálom ha vissza értem. Amíg a szokott úton haladtam, a beton úton addíg minden jó is volt. Sőt ahogy már az előző cikkben említést tettem róla egyre jobban bírom. Nem fárad el olyan hamar a lábam és a levegőt is sokkal normálisabban tudom venni menet közben, még 2-3 kilóméter megtétele után is. Nade elfogyott a beton. Ránézésre többnyire traktorok által használt föld út volt elöttem. mezo2.jpg Az elején nem is volt igazán gond ezzel se. Kicsit lassabban tudtam gurulni de ment minden ahogy kell. Egy fontos dologról feledkeztem meg, a homokról. Nem is tudom mi a jó szó rá: por vagy homok. De a lényeg, hogy a talajon helyenként össze gyűlik kitöltve egy gödröt vagy mélyedést. Olyan mint egy pocsoja csak nem vizes leszel tőle hanem koszos. Az első ilyenbe ahogy bele mentem, annyira meglepett, hogy gyorsan le is ültem közelebbről szemügyre venni a dolgot. Jó igen elestem. De csak hogy érezzétek porban deszkázni; olyan mint derékig érő vízben futni. Ezután kicsit jobban oda figyeltem hogy mibe is gurulok bele. Mondanom se kell, ezen az úton jobban elfáradtam, mint ha kétszer vagy háromszor megtettem volna ezt a távot betonon. Másik talán nehezítő körülmény hogy ugyan tudtam hogy mekkora távot kell megtegyek de nem igazán éreztem, hogy mennyit haladok. Ezzel szemben mégis tetszett a környezet. Sokkal nyugisabb volt se házak, se autók, se árnyék. Na igen folyt is rólam a víz rendesen, de hát azért megy az ember sportoli, hogy megizzadjon. A másik motivációm ami a fenti képen nem látszik hogy mögöttem azért gyülekeztek a fellegek rendesen. napra2.jpg Végül sikerült haza érnem szárazon, de jó koszosan. Még azért kötelességtudatból megcsináltam az erősítős gyakorlatokat is, aztán végem lett mint a botnak. Másnapra jelentősen nagyobb lett az izomláz mint az eddigi edzések után, de ennek örülök, meg annak is hogy tulajdon képpen szép helyen deszkáztam végig. 
          Ha tetszett a cikk kérlek dobjatok egy like ot vagy osszátok meg, illetve kövessetek facebookon és instán, esetleg nézzetek rá patreon oldalunkra és ha kipróbalnátok a mountainboardozást keressetek meg szintén facebookon. 

Köszönöm a megtisztelő figyelmet sziasztok!

A bejegyzés trackback címe:

https://xeleven.blog.hu/api/trackback/id/tr2914946424

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása