Sziasztok üdv mindenkinek! 

        Nemrég volt egy kis szabad időm, így kimentem egy jót boardozni. Sajnos erre ritkán szánok időt, nem is igazán értem hogy miért, hiszen amikor nem ezt csinálom azon elmélkedem, hogy hol is lenne jó deszkázni vagy, hogy mien videót lenne érdemes készíteni, esetleg mien új elemekkel kéne bővíteni az xeleven dirtparkot. Szóval időm és gondolotaim nagy részét ez tölti ki, mégse megyek el deszkázni szinte sose. A mostani alkalom során viszont rá jöttem, hogy én ezt szeretem csinálni, csak épp pont erre nem szánok időt, energiát.
         A másik ebből adódó dolog amit sajnos most megtapasztaltam, hogy már nem is megy úgy mint régen. A board nem gurul olyan gyorsan,  mint azelött és az ugrásaim is meglehetősen gyatrák. Ehhez persze az is párosul, hogy a testtömegindexem se olyan mint amikor még aktívan sportoltam. Egyszóval elpuhultam, ez van. Na de azt találtam ki, hogy mostantól elkezdek edzeni, persze ezt már rengetegszer kitaláltam az elmult években, akkor ez most mitől lesz más? Attól, hogy valószínüleg eddíg nem jól közelítettem meg a dolgot. A futás nem ez én világom nem is tudtam pár alkalomnál többet magamra erőltetni, az úszás tetszik, de macera egyszer sikerült elmenni ami jó volt, de sok idő, meg ha már az ember kifizeti a belépőt akkor csak ott van 2-3 órát. Lássuk be ennyi szabad idő ritlán van egyben úgy, hogy még sportolási kedv is társuljon hozzá. Az otthoni edzegetés nem rosz de nem ad elég motivációt. Így tehát nem marad más mit a deszkázás, hogy ez eddíg nem jutott eszembe.
       A terv a következő: hetetnte legalább háromszor kimegyek gurulni. Elösszőr kissebb távon majd növelem. Ahhoz, hogy nyomon tudjam követni a teljesítményt letöltöttem egy appot ami méri a sebességem és a megtett távot. Külön kis érdekesség, hogy elsőre sikerült egy olyat találni amiben a gördeszkázás benne van mint edzési lehetőség, ez mennyire jó már! Szóval az alaptáv:edzes.png Ezt a távot a mult hét folyamán sikerült a minimum 3 alkalommal teljesíteni szóval az első hét pipa. Azt azért nem mondanám hogy hú de edzésbe jöttem, mert a harmadik alkalommal is kifullasztott még ez a rövid táv is. Na de majd a második hét. 

Köszi a figyelmet nem sokára jelentkezem a továbbiakkal sziasztok!

A bejegyzés trackback címe:

https://xeleven.blog.hu/api/trackback/id/tr7314909664

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása