Sziasztok üdv mindenkinek!

Jelentem a lelkesedés kitart továbra is. Túl vagyok a második hét edzésein. Hétfőn megvolt az első nap, immáron hosszabb távval. Annak ellenére, hogy a mult heti táv is kellő képpen kifárasztott, az edzés hosszát keveseltem. Azt gondoltam magamban, hogy 13 perc másoknál csak a bemelegítés szokott lenni én meg ezt hívom edzésnek. Ejj, de valahol el kellet kezdeni. Tudom nem jó magunkat másokhoz viszonyítani, de akárhogy is nézem a 13 perc tényleg kevés volt. Az új hosszab távot 21 perc alatt sikerült első körben teljesíteni. Ezzel az idővel eggyenlőre megelégszem, főleg azért mert mikor végeztem vele már minden bajom volt. Zúgot a fülem, lüktettet a fejem, patakokban folyt rólam a víz és persze a levegő vételért komoly küzdelmeket folytattam. Jó messze vagyok még a régi kondimtól gondoltam magamban mikor már kitisztult a fejem és nem kellett mantrázzam, hogy orron át be szájon ki. 
        A második napon kis kitérőt kellet tegyek a szokott útvonalról, mert hát oké hogy nem vagyok erőm teljében, de ez a deszka a mostani szintemhez képest is túl lassan gurul. Persze hogy lessú volt, hisz alig volt a kerekekben levegő. A kocsi is máshogy viselkedik ha lapos a kerék. Szóval helyre állítottam a keréknyomást és már száguldottam is tovább, hogy meg legyen a napi táv. Az idő mérőn is meglátszott, hogy javult az átlag sebességem. Tanulság, ha streetelni mentek mountainboarddal vagy csak gurulni A-ból B-be akkor a kerekek legyenek a maximum érték köré fújva, mert úgy sokkal jobb gurulási élményben lesz részetek. Viszont ha ezek után elmentek dh ra vagy csak simán lejtőzni valahol, akkor ne felejtsétek el a kerék nyomást kicsit alacsonyabbra korrigálni, mert túl gyorsak is lehettek lefelé ami nem mindíg előny. Főleg fék nélkül. 
       Szerdán is kimentem annak ellenére, hogy nagyon meleg volt és már latolgattam, hogy pihenő napot kéne tartsak. Még szerencse, mert a hét második fele nagyon be sűrűsödött és sajnáltam volna ha nincs meg a célként kitűzött heti három nap. Így viszont meg lett szóval elégedett vagyok. Legalábbis ezzel a részével a dolognak. Ugyanis egy jó és egyszerre rosz dolgot tapasztaltam, mikor vissza értem az ugyebár már hosszabított útból. Az előző napi kerékfújásnak meg persze szertném azt hinni, hogy a javuló kondíciómnak köszönhetően a táv ami hétfőn 21 perc volt megtenni, most 18 percet vett csak igénybe. Ez persze tök jó csak emiatt most még hosszabb távot kell menjek, hogy meglegyen a minimum húsz perces edzési idő, ami amúgy még mindig átlagon aluli, de mint mondtam valahol el kell kezdeni. 

Hamarosan jelentkezem a további fejleményekkel addíg is köszönöm a megtisztelő figyelmet sziasztok! 

A bejegyzés trackback címe:

https://xeleven.blog.hu/api/trackback/id/tr914917842

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása