dáktéri sktepark

2010.09.07. 07:03

Üdv mindenkinek.

Tegnap kint voltunk a Deák téri skateparkban. Egész jó kis park lett. Jó minőségűek az elemek és tűrhető a pálya kihaszálhatósága. A részemről nagyon megvagyok elégedve vele. Természetesen deszkáztam már nagyobb és színvonalasabb parkban, de ahhoz képest, hogy tavaly skate park nélkül voltunk szerintem hatalmasat lépett előre Budapest. Nyílt ez a deáktéri a Kis-pesti a Sashalmi és tervbe van, vagy már készül egy a Hősök terétől nem messze. Ez így Kezdetnek egész jól hangzik.
    Ami viszont eléggé rosszul érintett, annak ellenére, hogy én is deszkás vagyok, hogy a deákos deszkások egy része iszonyú módon lehordta és szidta a parkba érkező bmx-eseket. Elhangzott ott minden amit csak el lehet képzelni. Amit a leginkább hangsúlyoztak, hogy a bmx-esek bemennek eléjük és nem figyelnek, meg hogy milyen bunkók. Meg is értettem volna a felháborodásukat ha lett volna alapja, de nem volt mert az a pár bmx-es aki ott volt szerintem nagyon is odafigyelt arra hogy ne menjenek be lehetőség szerint a deszkások és egymás elé. Még egy dolog miatt volt nagyon jogtalan a felháborodás azzal kapcsolatba hogy a bmx-esek bemennek a deszkások elé, mégpedig azért mert a deszkások talán még jobban nem figyeltek egymásra és ők is ugyan úgy bementek egymás elé.
    Szóval én csak ezt kifogásoltam.Egyébként jó kis hely. Ajánlom mindenkinek.

Jó ride-ot kíván az x-11 szerkesztőség.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://xeleven.blog.hu/api/trackback/id/tr1002276859

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Agen Judi Indomaxbet 2018.03.13. 10:05:23

Széljegyzet a mindenkit foglalkoztató ciprusi eseményekhez - tucano

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása